Omix | Sıkça Sorulan Sorular
OMIX Türkiye
Omix

Sıkça Sorulan Sorular

  1. İade (cayma) hakkı kullanım süresi kaç gündür?

Ürünü iade etmek istiyorsanız yazılı olarak veya kalıcı veri saklayıcısı ile www.omix.com.tr adresindeki formu doldurmak suretiyle 14 gün içinde bildirmeniz gerekmektedir. Bu süre teslimatı kabul ettiğiniz gün başlar.

  1. Cayma hakkını hangi hallerde kullanamam?

2.1. Tüketici, elektronik cihaza sim kart takmış ve cihazı aktive etmiş ise

2.2. Sağlık ve hijyen açısından uygun olmaması sebebiyle kulak içi veya kulak dışı kulaklık

2.3. Mal hasara uğramış veya kırılmış, çizilmiş, bozulmuş ise

cayma hakkı kullanılamaz.

  1. Cayma hakkı kullanım süresi içinde bir ürünü iade etmek istiyorsam ürünü yine aynı süre içinde mi kargoya vermem gerekir?

Hayır, cayma hakkınızı kullandığınızı bize bildirdikten sonra 10 gün içerisinde ürünü kargoya verebilirsiniz.

  1. Birden fazla ürün içeren siparişimin bir kısmını iade edebilir miyim?

Evet, birbirinden bağımsız ürünler içeren siparişinizin bir kısmını iade edebilirsiniz.

  1. Satın almış olduğum ürünün içeriğini eksik olarak (örneğin kulaklığın olmaması vb.) iade edebilir miyim?

Satın almış olduğunuz herhangi bir ürün gönderildiği şekilde, tam ve eksiksiz olarak, tüm parçaları ve orijinal kutusu ile birlikte iade edilmediği takdirde İade Politikası'na uymamış sayılırsınız. Bu durumda iade yapılamayacaktır.

  1. Satın almış olduğum ürünü iade ederken nelere dikkat etmeliyim?

Ürün içerisindeki kişisel verilerinizi tamamen sildiğinizden emin olun. Bunun için telefonunuzu fabrika ayarlarına geri yükleyebilirsiniz.

  1. Siparişimi iade ettiğim takdirde geri ödeme almam ne kadar sürer?

Ürünü iade bildiriminiz bize ulaştığı andan itibaren 14 gün içerisinde tarafınıza yapılacaktır. Ancak iade süresi, ödeme yöntemine ve ödeme kuruluşunun işlem süresine bağlı olarak değişebilmektedir.

  1. Kulaklığımı iade edebilir miyim?

Sağlık ve hijyen açısından uygun olmaması sebebiyle ambalajı açılmış olan kulak içi veya kulak dışı kulaklık iadesi yapılamamaktadır.

  1. Kargo ve Teslimat nasıl yapılmaktadır?

Ürününüz kargo firmasına teslim edildiğinde kargo takip bilgileri size SMS ve e-posta aracılığıyla iletilecektir.

  1. OMIX sitesinde Satışlar kim tarafından yapılmaktadır?

https://www.omix.com.tr internet sitesi Omix Mobil Teknoloji A.Ş’ye ait olmakla birlikte ürün satışlarımız Mobile Point Bilişim Hizmetleri A.Ş. üzerinden yapılmaktadır.